Niks. Bijna niks dan. Of iniedergeval heel weinig.

4 augustus 2018 - Gythion, Griekenland

Hallo. En ook meteen sorry. Want, als je ook maar een beetje hebt opgelet, merk je misschien dat er niet zo veel blogs verschijnen. En al helemaal niet snel achter elkaar. Het komt niet doordat we geen tijd hebben, integendeel zelfs. Eigenlijk doe ik de hele dag niks en niks. En soms nog een beetje niks erbij. Dan heb je toch wel even een momentje voor de blog, dat je tussen al dat geniks in propt, zou je denken. Nou, mijn niks is heel koppig. Het wil niet eens een beetje ruimte maken. Maar nu, wel een beetje heel erg te laat (8 dagen om precies te zijn) heb ik mezelf en mijn geniks even gedwongen om toch wat te gaan schrijven. Ik weet niet hoelang dit gaat duren. Misschien komen er morgen opeens drie blogs online! Maar misschien ook niet. Wat is vakantie toch zwaar.

Op de dag waar deze blog over zou moeten gaan, 4 augustus, hebben we niet zo veel gedaan. Nét niet niks. We zijn namelijk van ons wildkampeerplekje in het dorpje dat, trouwens, Avia heette, gaan rijden naar de camping met zwembad in Gythion. Genaamd Gythion Bay. We zouden hier maar liefst 4 nachten blijven. Om niks te doen. Daarom telt deze blog voor heel vele dagen. Ik zet even de hoogtepunten op een rij:

- Merlinde. Een heel aardig meisje van Zoë’s leeftijd waar we heel veel mee hebben gezwommen en genikst.
- De wandeling naar het dorpje Gythion, dat ondanks dat het zijn naam deelde met onze camping toch best ver weg was. We hebben daar lekker gegeten in een restaurantje met een ijsje toe. En, omdat we toch nog wel een beetje luiheid in deze dag wilden stoppen hebben we ons lekker terug laten taxieën.
- Juliette, Fay, Gabriël en Benjamin. Nog meer aardige mensen waar we ook mee hebben gezwommen, genikst en een stoepkrijtbaan mee hebben gemaakt. V.l.n.r 18, 14, 7 en 11 jaar.
- Hardlopen. De eerste keer gingen mama, Zoë en ik samen, maar omdat ik eigenlijk niet op nuchtere maag kan lopen en we dat waren vergeten keerde ik al snel weer om. De tweede keer gingen Zoë en ik samen over het strand wat verder rennen, rond de 3 km. Met 35 graden.
- De rest. Zoals badminton, (papa en mijn record is 99, hoe verdrietig), lezen, zwemmen, hartenjagen, niks, badminton, nog een keer zwemmen, hartenjagen en niks.

Al met al hebben we het er maar druk mee. Een soort van dan. Tot de volgende keer maar weer. (Al weet ik niet wanneer dat is 😂) en doeg!

Merel

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jule van Dam:
    12 augustus 2018
    Ik ga na al dat niksen niet zeggen dat er niks aan was om het te lezen want dan zou ik liegen! Liefs en bedankt.
  2. Marinette:
    12 augustus 2018
    Wat kun je het toch druk hebben met over niksen een heel verhaal te schrijven.omdat ik toch niks te doen hebben heb ik het tweemaal gelezen.
    Omdat ik het zo leuk vind en niet omdat het niks is.gr.