Dag Georgië, dag allemaal!

11 mei 2018 - Tbilisi, Georgië

Het zou toch niet? Zou het nou gewoon (voor het eerst!) in de geschiedenis van deze blog lukken om de hele vakantie vast te leggen?! Nou, het lijkt er wel op! Ik hoef alleen deze dag te doen, want morgen is alleen maar vliegveldgedoe. Laat ik maar snel beginnen dan. Vanochtend hebben we nog vrij lang gechilld; Zoë en ik hebben verschillende nieuwe kapsel geleerd m.b.v. youtube, want we doen ‘s ochtends elkaars haren voor school. Bij onszelf kunnen we niet vlechten.. Dan maar zo! (De foto’s daarvan gaan we er ook op zetten) Daarna zijn we naar een grote, westerse shoppingmall gegaan. Shoppen is altijd leuk, al helemaal in Georgië! Peer en Zoë hebben allebei iets gekocht, op mama’s kosten! Jippie! Wat ook door papa en mama wordt betaald, zijn de baden waar we daarna naar toe zijn gegaan. We hadden een kamer voor onszelf, met een natuurlijk, super warm zwavelbad. Echt heerlijk! Ook kregen de kids voor het eerst een massage, en papa en mama voor de ?ste keer. Laten we hopen dat wij ze inhalen, want lekker was het zeker! Een uur lang hebben we ons vermaakt in het heerlijk warme bad, helemaal voor ons alleen. De muren waren heel mooi gemozaiekt (is dat een woord?) en we zaten onder een soort koepel. Het was best oud allemaal, en heel mooi vooral! Daarna zijn we, omdat dit uitje zooo verschrikkelijk vermoeiend was, gaan chillen & lunchen in een leuke tent. Nog wat geshopt en toen nog meer gechilled. Niet even, niet kort, maar gewoon uren. Uren lezen, liggen, kletsen, spelen en kijken. En nog meer van dat. Omdat ook dit zeer energierovend was zijn we gaan eten. In een superleuk restaurantje met superlekker eten. Helemaal hip! En we kregen weer een ijsje toe. Tja, je bent niet elke dag in dit bruisende Tbilisi, zal ik maar zeggen! En dat klopt. Waarschijnlijk zullen we hier niet vaak meer komen, dus ik zeg maar vast: dag Tbilisi! En ook aan degenen die onze blog hebben gelezen: dag allemaal! Tot de volgende keer maar weer!

~ Merel

Ps. Het is me gewoon gelukt woooooohoooo, oui oui, jippie, yes yes! Bedankt allemaal!!!!!!!!

1. Marinette:
    11 mei 2018
    Wat een zware dag! Chillen,shoppen , massage, chillen , zwemmen, eten., hoe hou je het vol?
    Goeie terug vlucht en tot zondag.
  2. Jule van Dam:
    11 mei 2018
    Dag Merel, dag allemaal. Het was weer leuk om een beetje mee te reizen. Goede vlucht morgen en veel liefs!