Pokémon go festijn!

4 augustus 2023 - Osaka, Japan

Mama en ik hadden de wekker gezet, om eerder te vertrekken naar Pokémon go fest. Daarvoor moest je een ticket hebben maar die had ik niet. Ik hoorde dat mijn favoriete Pokémon go Youtuber daar zou zijn dus we gingen toch. Ik kreeg een foto met hem. Later kwamen we erachter dat er meer de 60 duizend tickets verkocht waren. We stonden op het punt om weg te gaan. Want zonder tickets kon je geen Pokémon vangen. Ik baalde heel erg. Mama wou nog een koffie, daar stond een rij en in die rij zag ik iemand van de Pokémon staf, nadat mama haar koffie had. We kwamen ook nog aan de praat met iemand die wel een ticket had en hij wou me wel een speciale Pokémon aan mij geven, maar toen kreeg ik toch een ticket, omdat ik had gepraat met de persoon van de Pokémon staf en dat ticket was voor de hele dag. Dus mama en ik bleven nog even in het park en daarna gingen we weer naar de stad en heb ik daar nog gespeeld. ( daar heb ik speciale Pokémons gevangen.)

In de avond gingen we naar de wijk Dotonbori waar heel veel

Restaurantjes waren en heel veel drukte op straat, de restaurants waren ook heel druk, we moesten in de rij voor een tafel. We hebben eindelijk een keer okonomyaki gegeten, dat was heel lekker. Mama en ik waren wel moe, we hebben 30.000 stappen gelopen vandaag!! Toen was het tijd om te slapen.

Peer

(foto’s volgen nog!)

1. Jule van Dam:
    10 augustus 2023
    Wat een bijzonder en leuk verhaal Peer! Dat yaky gerecht klink niet goed maar was niet jakkie maar lekker blijkbaar. Ben benieuwd wat erin zit! Ik zal het eens googelen!