Georgië!

30 april 2018 - Tbilisi, Georgië

Meivakantie + reizende dammies= nieuwe blogs!! Yes yes!

Helaas kan een vakantie niet meteen beginnen met chillen.. Vroeg opstaan, inpakken, vliegen, rijden. Het hoort er allemaal bij. Nou, zo'n dag was het vandaag. 30 april (Grote Dammie's verjaardag!) begon om zeven uur. Tijd voor ontbijt op bed was er niet, maar ruimte voor wat gezang & een cadeau is er altijd!

Trein in, trein uit, rijen, wachten, zitten, staan, douane, security. Een mondje vol, waar we, na pak 'm beet 2 uur, eindelijk mee klaar waren. En dan nog vliegen. Zelfs zonder huilende baby's en stinkscheten niet mijn favoriete punt van de vakantie, maar het prachtige uitzicht en de vrij korte vlucht (+/- 4 uur) maakten het weer goed!

Ons hotelletje ligt aan/achter het prachtige liberty square, maar is zelf niet zo prachtig; de betonnen muren, geroeste leuningen en afgebladderde deuren en kozijnen lieten ons even schrikken, maar de kamers verrasten ons juist weer postitief; niet de beste inrichting maar dat kunnen we dat brak Engels sprekende Georgische vrouwtje niet kwalijk nemen en de bedden lagen prima. (Das veel kritiek in een zin!) We zijn nog uit eten gegaan in een oud georgisch-recepten restaurantje en daarna met de taxi terug. Leuk dagje, we zien wel wat morgen brengt!

Merel

Leuk dat je deze blog hebt gelezen! We vinden het ook heel leuk als je een reactie plaatst! Als je je aanmeldt voor onze mailinglijst blijf je altijd op de hoogte van de nieuwste blogs, tot de volgende keer

~ de Dammies (op reis!)

1. Martine:
    Leuk verhaal Merel! Veel plezier!! 😘
  2. Marinette:
    30 april 2018
    Leuk al zo vlug iets van jullie te horen.
    Vanuit Nederland niet zo veel te melden, het heeft hier de hele dag geregend, en niet zo zachtjes kompleet met overstromingen en bliksem inslagen.
  3. Jule van Dam:
    30 april 2018
    We hoopten al dat er weer geblogd zou worden. En ja hoor! Leuk dat we 'mee mogen reizen'. En nog wel naar zo'n bijzonder land waarvan wij alleen de volksdansen en de prachtige liederen kennen. Misschien komen jullie die ook nog tegen. Vast wel! Liefs van de Goolse oudjes!
  4. AJ:
    1 mei 2018
    Ik ga jullie ook volgen! Heb een zwak voor dit ‘postcodegebied’ ;-)
    Veel plezier!
    AJ
  5. Linda Suijkerbuijk:
    1 mei 2018
    Leuk verhaal Merel, ik ga de Dammies weer volgen.