Chilldaggie

8 mei 2018 - Kutaisi, Georgië

Uitslapen, uitslapen, uitslapen. Dit ene woord beschrijft onze ochtend beter dan welk ander woord dan ook; want dat deden we, uitslapen! Daarna gingen we chillen. Lang chillen. Heel lang chillen. Vrij eenzijdig, hoor ik je denken. Nou, dat is precies de mening van papa en mama. Dus om rond 1 uur (Veel te laat, aldus de ouders. Kan toch nog wel wat langer, volgens de kinderen) verlieten we ons hotelletje om ons toch nog een soort van nuttig te maken. Hoewel, het is maar wat je nuttig noemt.... Peer ging naar de kappert (zijn haren hingen in zijn ogen!) en wij zochten een restaurantje. En een wonder gebeurde: de kinderen kregen voor deze ene keer hun zin (wat dit betreft dan hè ;)) en de Dammies aten bij de McDonalds! Een wereldwonder!

Een wat minder groot wonder, maar zeker niet minder leuk, was ons bezoekje aan de prometheus-grot. Een korte maar heel erg mooie wandeling tussen de stalagtieten en stalagmieten in!

Na dit zeer energievretende tripje (not!) waren we wel toe aan wat rust. Terug bij de woorden van vanochtend: chillen en uitslapen! Dat uitslapen is natuurlijk wel wat moeilijk zo midden op de dag, maar het chillen is zeker gelukt, in ons restaurantje aan de voet van de witte brug! Het was een leuk restaurantje, met leuk eten en een leuk uitzicht op de leuke trots van de stad; want dat is de witte brug. Deze chil-dag heeft ons vrij moe gemaakt, ;) dus we gingen lekker slapen. Welterusten!

~ Merel

1. Jule van Dam:
    11 mei 2018
    Nog een wonder dat er energie over was voor deze update!
    Het McDonald's verhaal komt bekend voor. Misschien herinnert Marcel zich Parijs nog zo'n 40 jaar geleden. Het scheelde een haar... Maar nog net wisten we een Marokkaans restaurantje te vinden dat open was. Het idee... McDonald's in Parijs!