Jetlag....

10 juli 2017 - Playa del Carmen, Mexico

Zoals in de titel staat hadden we vandaag veel last van jetlag. We werden rond 5 uur Mexicaanse tijd wakker, wat 12 uur 's middags in Nederland is. Niet echt lekker! Gelukkig hadden we genoeg tijd om te chillen. Met een klein, lokaal busje reden we naar Playa del Carmen om te ontbijten en te chillen op strand. Dat hebben we de hele ochtend gedaan. We gingen lunchen in een lokaal restaurantje waar we heerlijke taco's hebben gegeten. Vervolgens hebben we een auto gehuurd en zijn we naar ons appartementje gereden. Chillen, wat is dat toch leuk! De kinderen hebben totdat we gingen eten in het zwembad gelegen en papa en mama hebben lekker gelezen. We aten in een restaurant met een prachtig zicht op zee. Zoë had nog nooit zo'n lekkere vis gegeten! Maar wat wil je, we zagen de vissers vanaf onze tafel nog bezig zijn. Verse vis is altijd lekker!

Tot morgen, Merel

(kijk ook naar de nieuwe foto's en video!)

1. Jule van Dam:
    11 juli 2017
    o, o wat hebben jullie het weer zwaar... Met een jetlag in het zoute water, de felle zon, de harde hangmat. We denken aan jullie! Gelukkig is Peer genoeg opgeknapt om te zwemmen en spelen. En gelukkig is de jetlag een goed excuus om te chillen. Anders worden jullie meteen weer door papa en mama naar culturele of natuur-bijzonderheden gejaagd. Dat komt nog wel. Sterkte! En liefs van opa en mij.
  2. Elles:
    11 juli 2017
    Hoi Merel,
    Wat leuk dat je weer een reisblog bijhoudt! Ik volg het met plezier. Fijne vakantie! Groetjes, Elles
  3. Marinette:
    12 juli 2017
    Leuke foto's ook via de app.
    De vakantie zou ook beginnen met chillen, dan krijg je tenminste het goede vakantie gevoel.
    " Veel mag , niet alles hoeft"
    Hier regent het al vanaf gisteravond.
    Dikke knuffels