Hallo Mexico!

9 juli 2017 - Cancún, Mexico

Hallo iedereen, daar zijn we weer. Dit keer lekker op vakantie in Mexico en we vinden het heel leuk om dit met jullie te delen!  Onze reis begint dit keer op Schiphol we zijn om zes uur opgestaan om ons vliegtuig naar Parijs te halen, waar we een uurtje overstaptijd hebben. De vlucht naar Cancun Mexico duurde maar liefst tien uur en sommigen van ons hebben in die tijd lekker geslapen. Peer was helaas reisziek, 7  keer overgeven is geen pretje! We kwamen rond 6 uur Mexicaanse tijd aan in ons appartementje, wat in Nederland 2 uur 's nachts is! We bestelden snel een pizza diePeer niet een opkreeg omdat hij aan tafel in slaap viel. Gelukkig konden we (in Nederlandse tijd) tot 1 uur uitslapen. Helaas is dat in Mexico 6 uur 's morgens dus was het nog donker toen we met z'n allen een potje kwartet speelden.... Het was een vermoeiende, lange dag, maar we zijn er!

Merel

10 juli 2017
    Lieve allemaal,
    fijn dat jullie goed aangekomen zijn na die lange reis. Arme Peer! Ik wist niet dat die ook al reisziek kon zijn. Hopelijk is ie gauw weer de oude!
    De foto's zien er geweldig uit, maar jullie hadden er allemaal ook erg veel zin in. Niet zo gek met zo'n geweldige bestemming.
    heel veel plezier en ik zie alweer uit naar het volgende dammies-verhaal!
  2. Marinette:
    10 juli 2017
    Wat zielig voor Peer om zo ziek te zijn is geen pretje!
    Hopelijk is het snel over na een nachtje goed slapen!
    Geniet van alle moois dat jullie zullen zien!
    En wij genieten mee met ( door de foto's) jullie!