De tand van Buddha

31 juli 2015 - Kandy, Sri Lanka

Vandaag was de laatste dag in Dambulla, we gingen natuurlijk even een ochtendje  zwemmen. Kamal kwam ons halen om naar het volgende hotel te gaan. Het was drie uur rijden. Toen we daar waren gingen we naar de tempel met de tand van Buddha, het was er super druk omdat het poya dag is. Poya dag is de dag van vollemaan. We hebben de tand niet echt gezien want de tand zit in een doosje en dat doosje zit in een ander doosje en dat doosje zit in een ander doosje en dat doosje zit in een doos en die doos zit in een gouden koepel en die gouden koepel staat in een tempel.

Zoë

1. Jule van Dam:
    2 augustus 2015
    Het lijken wel die Matroesjka's Zoë, die Russische poppetjes die in elkaar passen! Alleen zit daar geen tand van Buddha in...
  2. Marinette:
    2 augustus 2015
    Ik heb gelezen over de gouden tand, daar zitten 7 gouden doosjes om, die krijg je dus nooit te zien, jammer hè .
    Jullie zien wel allemaal heel erg interessante dingen en beleven veel, lianen klauteren etc.
    Vind het leuk om ook iets van Peer en Zoë te lezen wacht met smacht op jullie nieuwe blog.
  3. Tenk:
    3 augustus 2015
    Maar hoe weet je de of er echt een tand in zit? Dat moet je dan maar geloven toch?