De Dammies op een surfboard

9 augustus 2015 - Arugam Bay, Sri Lanka

Met drie tuktuks, met onze vijf surfplanken op het dak, reden we naar een coole surfplek achter de rotsen dus het was een flink geklauter om er met onze surfplanken te komen. We kregen eerst les op het strand hoe je moet peddelen, hoe je dan snel moet opstaan en hoe je dan op de plank moet staan. Toen we klaar waren met de les op het strand, gingen we in het water proberen. Wij vonden het makkelijk maar papa en mama vielen de hele tijd. Wij vonden het surfen supercool. De rest van de dag hebben we niet veel gedaan want we waren kapotmoe. 'S avonds aten we pizza's en de ober moest enorm lachen toen we vroegen waar de 'kakussie' is. Dat is een ouderwets Sri Lankees woord dat van het Nederlandse 'kakhuis' komt. Maar hij begreep wel wat we bedoelden!

Peer & papa

1. Elles:
    15 augustus 2015
    Wat een schattige hondjes en dat surfen ziet er supercool uit!
  2. Jule van Dam:
    15 augustus 2015
    Wij gaan het voortaan ook kakussie noemen! Leuk verhaal trouwens Peer! Dat surfen lijkt me inderdaad echt supercool (om het jullie te zien doen dan!).
  3. Marinette:
    16 augustus 2015
    Nu maar hopen dat er volgend jaar ook weer golven zijn in Zoutelande, maar dat betekent wel dat het dan weer waait en wind hebben we dit jaar voor een aantal jaren gehad hoop ik.
  4. Marinette:
    16 augustus 2015
    Nu weet ik ook waarom er alleen maar foto's van de kids zijn!
    Surfen is heel leuk dat heb ik ook een tijdje gedaan in Zoutelande. Dat was net zo'n geschouw die plank met zeil en mast over de duin! Geen tuk tuk die voor transport zorgde.