Wandelen in de prachtige bergen!

3 mei 2018 - Kazbegi, Georgië

Vandaag stond een wandeling op het programma. Meestal niet het favoriete onderdeel van de kinderen, maar voor deze éne keer..... nee hoor, maar het was toch heel leuk! In totaal hebben we er iets van 4 uur over gedaan; dat komt overigens ook door onze tussenstopjes...

We liepen door een prachtige kloof, van hoog naar laag en door een geweldig landschap. Na een aantal oreo-stops waren we op de helft en zijn we bij een riviertje gaan zitten. Opvallend was trouwens dat we tot dat punt geen enkele andere wandelaars hadden gezien. Veilig genoeg dus om zonder zwembroek (die hadden we niet mee..) in de ijskoude rivier te 'zwemmen'!! Met een georgisch broodje duo penotti in onze hand hebben we ook nog een dammetje van stenen gebouwd, met op de achtergrond de indrukwekkende bergen. Toen we (na zeer lange tijd) klaar waren zijn we weer verdergelopen. Na een vrij hoog geitenpaadje kwamen we aan bij een prachtige, natuurlijke zwavel-geiser waar je helaas niét in mocht zwemmen... Wel heel mooi natuurlijk! Hierna zijn we teruggelopen en 's avonds hebben we gegeten in een leuk restaurantje. Welterusten, tot morgen!

(We hebben prachtige foto's, maar aangezien de WiFi nog steeds niet op z'n allerbest is zullen die later komen)

Leuk dat je deze blog hebt gelezen! We vinden het ook heel leuk als je een reactie plaatst! Als je je aanmeldt voor onze mailinglijst blijf je altijd op de hoogte van de nieuwste blogs, tot de volgende keer

~ de Dammies (op reis!)

1. Marinette:
    4 mei 2018
    Hier kun je wel onthaasten zo ver van alle drukte, wat mooi.
    Wandeling valt wel mee als er veel te zien is, al is het bv. maar een achter gelaten machine.
    En als echte dammies in je blote kont zwemmen in ijs koud water bikkels.
  2. Leo & Marianne:
    5 mei 2018
    Ziet er goed uit, mooi land, leuk die adder op het pad, deze zijn giftig dus niet aanraken, wij rijden vandaag onze DS die van daag 50 jaar is vanuit Parijs naar de Provence, nog een fijne tijd daar!
  3. Jule van Dam:
    5 mei 2018
    En wat een bofferds met dat weer! Leo en Marianne, doe de groeten aan de Provence! Wat leuk om daar in de DS naar toe te rijden!
  4. Tenk:
    5 mei 2018
    Weer die Oreo stops🙄. Afgetapt met Nutella..Merel: je bent net beter..
  5. de Dammies op reis:
    6 mei 2018
    Tank
  6. de Dammies op reis:
    6 mei 2018
    Tank: oreo en Nutella zijn juist heel goed voor genezing ;)