En weer door!

2 mei 2018 - Kazbegi, Georgië

Met mij ging het vandaag veel beter, slapen is gewoon het beste medicijn ter wereld! Vandaag was een reisdagje, dus maar goed ook. We reden van de hoofdstad Tbilisi naar een dorpje in de bergen; ik zal de naam maar niet proberen op te schrijven... (stepantsminda komt volgensmij in de buurt. Heb ik t toch gedaan :)) Een rit van +/- 3 uur, maar door onze multifunctionele tussenstopjes; eventueel achteruit eten, plaspauzes, even onze houten bips aan de lucht laten zien en natuurlijk de bezienswaardigheden bekijken deden we er een paar uurtjes langer over, maar dat was het waard! We hebben een prachtige kathedraal bezocht, net als een klooster, waar we zoals Peer het zegt 'yolo' deden en helemaal naar boven in de gammele toren klommen. Een sovjet-monument stond ook op ons lijstje en na vele haarspeldbochten waren we er! Ons pensionnetje is werkelijk het schattigste ooit en ook de gastvrouw is lief. 'S avonds nog ergens gegeten en toen huppakee in bed ermee. Tot morgen!

Merel.

Leuk dat je deze blog hebt gelezen! We vinden het ook heel leuk als je een reactie plaatst! Als je je aanmeldt voor onze mailinglijst blijf je altijd op de hoogte van de nieuwste blogs, tot de volgende keer

~ de Dammies (op reis!)

1. Jule van Dam:
    2 mei 2018
    O, o, spannender moet je het niet maken! gelukkig dat het beter ging vandaag.

en fijn dat jullie onderweg ook weer mooie dingen gezien hebben. liefs!
  2. Marinette:
    2 mei 2018
    Fijn dat je inderdaad weer opgeknapt bent.
    Al dat moois bekijken met buikpijn is toch minder leuk.
    Peer wat is yolo?
  3. Jule van Dam:
    3 mei 2018
    Ik print jullie verhalen voor opa. Dan kan hij ze nog eens teruglezen. Dat vindt hij hartstikke leuk. O wat fijn dat ze zo'n mooie reis maken zegt ie dan!
  4. Peer:
    5 mei 2018
    Yolo betekent 'you only live once'