Op naar Pisté!

13 juli 2017 - Pisté, Mexico

Na vier nachten in Cancun was het tijd voor verandering. Met de huurauto reden we richting het binnenland. Even stoppen en naar de supermarkt, lunchen en dan weer rijden. De rit duurde in totaal iets meer dan twee uur. Aangekomen in Pisté, een dorpje vlakbij het beroemde Chitchen Itza waar we morgen heen gaan, reden we naar ons hotel. De kinderen testten het zwembad alvast uit en papa en mama gingen lezen. Plotseling begon het keihard te regenen en donderen. Het leek ons geen goed idee om in het zwembad te gaan, stel je voor dat de bliksem erin sloeg! De kids werden wel een beetje ongeduldig... Binnen ging ik aan de blog werken en Peer, Zoë en mama speelden 'ik zie ik zie, wat jij niet ziet'. Toen het wat opklaarde sprongen we weer in het water, om er een halfuurtje later weer uit te gaan. Eten en naar bed!

door Merel

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jule van Dam:
    14 juli 2017
    Fijn dat jullie zonder wagenzieken in Pisté aangekomen zijn. En spannend wat jullie morgen weer zullen zien! Misschien kunnen jullie morgen wel zwemmen! Liefs.
  2. Lars:
    16 juli 2017
    Hoi Dammies, gaaf om jullie verhalen te lezen. Ik had samen met jullie best wel in een Cenote willen duiken!! Groetjes......