Zoutelande

17 juli 2015 - Zoutelande, Nederland

Op zaterdag 11 juli reden we zonder Marcel naar Zoutelande in Zeeland. De opa en oma van Merel, Peer en Zoë hebben daar op camping Weltevreden een caravan staan. Rond twee uur kwamen we aan op de camping. De kinderen gingen een beetje spelen, Karin kletste met opa en oma. Het was lekker weer, dus we gingen naar het strand. En daar deden we wat iedereen deed; zwemmen, spelen, krantje lezen. Na het eten ging iedereen (de volwassenen wel wat later) slapen.
Ook al was het overdag heerlijk geweest, in de avond was de wind goed bezig. Nou ja, wij vonden het niet zo fijn. Net als sommige egels, die waren ook aan het rondscharrelen. En toevallig bij de tent van Karin. Die heeft er een foto van gemaakt, wel wat onduidelijk.
De volgende ochtend werd en ontbeten met hoop op lekker weer, maar de wind bleef bezig. Dus is er vooral 'Keezbord' gespeeld, een leuk familiespel. Die avond ging Karin terug naar Den Haag. De volgende dag was het weer nog steeds niet beter, en in de rest van de week bleef dat zo. Wel waren er 'Knutselen en Frutselen' activiteiten waar, zoals de naam al zegt, geknutseld werd. De ene  keer waren het papieren slingers, en de andere dag was het een vogelhuisje. Beide zijn op de foto gezet.
Door het slechte weer zijn we de hele week niet naar het strand gegaan. Wel hebben de kinderen vrienden gemaakt met een drieling: Noor, Sarah en Julius.
De laatste dag was opeens heel fijn, het was wel 25 graden. En natuurlijk zijn we naar ons strandhokje Bambi gegaan. Ook daar zijn foto's van.