Ella Rock beklimming

5 augustus 2015 - Ella, Sri Lanka

We werden wakker en gingen naar papa en mama toe. Na het ontbijt praatten we nog even met een familie met drie kinderen, die wél een iPad hadden waarmee ze Minecraft mochten spelen. Met een gids op blote voeten begonnen we aan de wandeling naar de Ella Rock. Zwaar joh! Het eerste stuk moesten we over het spoor, toen door een theeplantage en tenslotte door het bos, heel steil over een rotspad. Daar zagen we een vermoeide vrouw die zat te huilen. Het was zwaar: Merel ging piepen, ik en Zoë een stuk minder. Boven op de top kregen we lollies en hebben we foto's laten maken door een Nederlands stelletje. Het naar beneden gaan ging soepel maar papa zwiepte mij de hele tijd naar voren met één hand en dan schrok ik de hele tijd. In het begin wel leuk maar daarna vond ik dat stom. Langs het spoor zat een man in een avocadoboom en hij gooide een avocado richting papa voor mij. Na de lunch gingen we zwemmen en hebben we heel leuk gezwommen en een kaartspel gespeeld met een Nederlandse jongen en een meisje. 'S avonds hebben we met ze gegeten in restaurant Chill en daar hebben ze knopjes om de ober te roepen.

Peer (samen met papa)

1. Jule van Dam:
    9 augustus 2015
    Leuk Peer dat jij nu weer eens aan het woord bent! En gelukkig dat na al de minder leuke dingen (papa kan het ook niet laten...) het einde uiteindelijk goed was! En hoe wist die mevrouw dat jij zo dol bent op avocado's?
    we hebben er weer van genoten!
  2. Marinette:
    9 augustus 2015
    Een heerlijk stukje Peer, het lijkt wel of we er bij zijn geweest zo goed geschreven.
    Jij hebt vast wel genoten van die lekkere avocado.