Kaatje jarig!!

3 augustus 2021 - Dos Brazos, Costa Rica

3 augustus, de dag waarop Kaatje jarig is! Elke verjaardag wakker worden in een ander land. Dit jaar Costa Rica! Na de cadeautjes en het zingen was het tijd voor een wandeling. Langs de rivier door smalle paadjes. We moesten vaak de rivier oversteken en natuurlijk Peer gerust stellen dat er geen slangen waren ;). Om uiteindelijk aan te komen bij een natuurlijk zwembad. Er was een erge stroming en probeerde er tegen in te gaan, bij een foutje helemaal terug bij af. Na een paar mislukte poging lukte het toch en hadden we een wildwaterbaan terug. We moesten opschieten om naar het huisje te gaan, omdat mama een massage had. De rest deed spelletjes of childe in de hangmat. Bij het avondeten was het feest. We hadden taart en het feestvarken werd in wel 3 talen toegezongen! Wij zongen in het Nederlands, het lieve vrouwtje van het hutje en haar familie zongen in het Spaans en andere Gasten zongen in het Engels. Met een goedgevulde maag naar bed!