op de fiets in Anuradhapura

23 juli 2015 - Anuradhapura, Sri Lanka

1. Lars:
    24 juli 2015
    Wat leuk om te zien dat jullie popsterren zijn (op de fiets)
    (Voor merel)Er is een brief voor je onderweg!
    Wij vinden het super leuk dat jullie je vakantie met ons delen!
    Ik ben gisteren met Ivo en Reinoud een rivier gaan afdalen!
    Helaas zaten we uiteindelijk vast!
    We moesten omhoog! Helaas viel ik naar beneden!
    Maar gelukkig kon ik me vastgrijpen! Ik veranderde van richting en knalde met mijn rug tegen een rots!
    Dat was irritant want ik was daar verbrand! Ik klom met Ivo en Reinoud naar boven! Uiteindelijk waren we op een piste uitgekomen! Reinoud heeft 5 horzels dood geslagen!
    Ik hoop dat jij niet zo gewond en verbrand bent als ik!

Nou, tot de volgende mail!
    Lars
    25 juli 2015
    Ik dacht eerst: oei ze rijden aan de verkeerde kant! Maar dat doen ze gelukkig allemaal in Sri Lanka, anders had je een probleem. En leuk dat we nu twéé vakanties kunnen volgen, die van Lars & Co en die van Merel & Co!