Chillen

21 juli 2017 - Hopkins, Belize

Hallo iedereen,
Weten jullie wat lui zijn betekent? Ik ben het nu. Er is nog een ander woord voor: 'chillen'. (Als je  ooit last hebt van luiheid, gebruik deze term en alles is op eens weer goed!) Nu ga ik zwemmen, doei!

Eigenlijk was dit hierboven best een goede beschrijving van wat we vandaag hebben gedaan. Niks dus. Als ik écht lui was had ik gewoon de blog van gisteren gekopieërd en alles zou kloppen. Maar nu doe ik dat niet, want ik ben niet lui. In ieder geval, nu niet. Nu zit ik namelijk in een heel ander hotel dan waar deze blog over gaat en we zijn meer dan een week verder. De afgelopen week was ik namelijk wél lui. Ik noem het liever chillen. Maar het maakt niet uit, het is tenslotte vakantie! En deze dag was niet een en al niks, we zijn namelijk ook gaan kanoën met de kano's van de  aardige, Nederlandse eigenaar van ons hotel. Vervolgens hebben we lekker gegeten in een restaurantje en daarna slapen! Deze dag was namelijk supervermoeiend. Kuch kuch. Welterusten!

Merel

1. Tenk:
    27 juli 2017
    Lui zijn is een gave..sommige mensen zijn daar heel goed in..lekker aan toegeven..het is tenslotte vakantie!
  2. Tenk:
    30 juli 2017
    Volgens mij herken ik maatje 48 op die foto. marcel is uit verveling zijn teennagels aan het lakken