Typisch vakantie

20 juli 2017 - Hopkins, Belize

Wat is vakantie eigenlijk? Nou, dat kan ik je vertellen. Dít is vakantie. Maya-opgravingen bekijken, nieuwe dingen ontdekken, avonturen meemaken, genieten en chillen. En dat laatste gingen we vandaag doen. Voor de mensen die niet weten wat chillen is, eigenlijk niks. Je doet gewoon niks, noppes nada. En dat is fijn! Na al dat huiswerk en schoolstress waren we echt wel aan een potje chillen toe. Dus deden we vandaag niks. Wisten jullie dat het best moeilijk is om een verhaal te schrijven over niks? Maar ik doe mijn best! Omdat het haast onmogelijk is om een blog te schrijven over niks zijn we speciaal voor mij toch nog ergens heen gegaan. Nee grapje, we moesten gewoon eten. Als we dat niet doen is er straks écht niks meer en dat is toch een beetje te veel van het goede. We lunchten in een gezellig tentje waar we lekkere hamburgers hebben gegeten en boerenbridge hebben gespeeld (een kaartspel) Vervolgens gingen we weer verder met zwemmen in de zee, zwemmen in het zwembad, rond het zwembad hangen, lezen naast het zwembad, lezen op het strand, lezen op de kamer, lezen op het balkon en nog meer van dit soort praktijken. Noem het maar chillen ;)

Merel

1. Jule van Dam:
    27 juli 2017
    Gaat best goed, schrijven over niks!
  2. Marinette:
    28 juli 2017
    Wij zijn nu de caravan aan het laden. En gaan ons door een week te chillen opladen voor de invasie van onze kleinkinderen.
    Ik maak een grapje daar hoeven we geen week voor te chillen.
    Milou en Puck gisteren al geknuffeld, nog een weekje en dan zien we jullie ook weer.
    Wij verheugen ons iedere keer weer op de leuke reisverhalen!
    Knuffel op afstand
  3. Jule van Dam:
    28 juli 2017
    Wel knap hoor van jullie: vier kleinkinderen in de voortent en er toch niet een week voor hoeven te chillen..
    heel fijne weken in Zoutelande! Jule