Alweer tulpen?

5 augustus 2021 - Jacó, Costa Rica

Voor de laatste keer werden we wakker van het licht, dat door het gebrek aan ramen, laat staan gordijnen, al snel ons hutje binnenscheen. Vandaag was een chilldag; na die enorme wandeling van gister was het heerlijk om even in de hangmat te lezen (instagrammen of filmpjes kijken zat er niet bij, we hadden tijdens onze drie dagen in de jungle geen WiFi). We ontbeten weer bij Zulay, en rond elven vertrokken we naar ons volgende plekje. Na twee uur rijden kwamen we aan bij onze lunch tussenstop, waar we heerlijk genoten van het eten, maar ook van de verbinding met de buitenwereld. Een uitzondering op onze geen-telefoons-aan-tafel-regel, maar dat was toch eventjes fijn. Aangekomen bij ons volgende hotelletje schrokken we ons rot, maar barstten gelijk weer lachen uit; enorme tulpen en een klomp stonden voor de deur… en die herkenden we, van het viezige, kneuterige hotelletje van een week geleden, waar we bij gebrek aan planning gewoon hadden aangebeld en een nachtje waren gebleven. Niet weer… Maar deze keer viel het mee, de bedden waren prima en we vielen lekker in slaap.

Merel

1. Marinette:
    8 augustus 2021
    Hadden de eigenaars binding met nederland? Of was het gewoon ludiek voor de gasten? Zo zie je maar weer je komt of Nederlanders tegen of klompen en 🌷
    Het was hier vandaag stormachtig maar vanaf woensdag wordt het beter !
  2. Marinette:
    8 augustus 2021
    Oja vanmorgen toen ik de planten water ging geven waren alle twee de katten binnen heb ze maar even aangehaald want volgens mij missen ze jullie!
  3. Jule van Dam:
    8 augustus 2021
    Van de jungle naar de tulpen is wel een megastap!