Kort en pittig & sprookjeswereld...!

4 mei 2018 - Kazbegi, Georgië

We begonnen met een stevige wandeling naar een kerkje bovenop een berg. Het was een kort en pittige wandeling. Het kerkje was prachtig versierd, alleen mochten we alleen in de deuropening staan en niet naar binnen :-(. Als je naar de andere kant keek zag hele mooie bergen.

We zijn gaan rijden naar ons nieuwe hotelletje en onderweg was een plek waar je kon raften, daar zeggen wij natuurlijk geen nee tegen. Het raften was echt fantastisch, we gingen supersnel en er waren veel plekken waar je nat werd.

Eigenlijk hebben we de rest van de dag gereden. Het hoogtepunt kwam toen we voor de deur van ons hotelletje stonden. Het lag in een raar steegje bij een donker trappetje, het leek niks voor te stellen totdat we de deur open deden een in een totaal andere wereld stapten! Het leek wel of we in een film terecht waren gekomen en dan nog wel Alice in wonderland! Overal hingen dingen aan de muur, van schalen tot spiegels en van grote munten tot wijnflessen. In onze kamer was een verhoging en het was gewoon een sprookje!