Kittens en Campers

31 juli 2018 - Athene, Griekenland

Yes yes, tijd voor de tweede blog!

Om half tien werd ik wakker gemaakt door een natte kus van Peer. ‘De camperverhuur komt ons zo ophalen!’ Terwijl Peer alweer ergens anders rondsprong maakte ik me klaar.

De camperverhuur-plek bestond uit een gammel kantoortje, een hoop campers en een paar schattige kittens. De kids waren vooral geïnteresseerd in dat laatste, en in de komende de twee uur was dat ook onze bezigheid. Ik begrijp nog steeds niet hoe die ouders van ons twee uur lang over een camper kunnen lullen. Maar ja, het was wel een gave camper. Dat geef ik toe. Een beetje gammel wel, maar genoeg plek en een stapelbed (!) en een verhoogd bed. Toen we weggingen hadden alle katten een naam en kenden papa en mama de camper uit hun hoofd.

Een paar ‘als jij daar gaat krijg je twee kauwgompjes!’ later was ook de beddenindeling een feit. Lekker eten op onze campingplek aan het water en daarna hupsakee de bedden in!

Welterusten, tot morgen!

Merel

1. Jule van Dam:
    1 augustus 2018
    Ik ga de blogs samen met opa lezen. Kom net op station aan!
  2. Jule van Dam:
    2 augustus 2018
    En, is de beddenindeling bevallen? Of moeten er opnieuw kauwgommetjes tegenaan gegooid worden? (Liefst geen die al gekauwd zijn, dat geeft zo'n rotzooi....) Liefs