De discobus naar Cambodja

20 juli 2019 - Koh Kong, Cambodja

We werden wakker en we gingen ontbijten. Merel, Zoë en ik gingen zwemmen totdat we er uit moesten van papa en mama en dat deden we ook.  Toen gingen we naar de disco bus, waar de kleuren van de buitenkant soms :groen waren en soms paars. Onderweg stopten we drie keer en dat was fijn. We moesten afscheid nemen van de disco bus toen we  Thailand uit gingen en Cambodja in. In de avond spelden we een spel genaamd ticket to Ride Europe. Groeten uit Cambodja!!

Peer

1. Jule van Dam:
    21 juli 2019
    Alweer een leuk verhaal! We genieten er elke keer van en jullie van je reis lezen we. Wij zitten nu in de trein omdat we in Den Bosch naar een museum zijn geweest. Maar die arme opa heeft erge tandpijn dus hij wil naar huis voor sterkere pijnstillers. Zielig hè?
  2. R+SLIM:
    21 juli 2019
    Zo Peer, kunnen we die discobus niet naar Nederland halen. Lijkt ons wel gaaf!
    groetjes R+SLIM (eigenlijk niet LIM want die zitten in Hemelum, maar toch, wel blijven bloggen hoor)
  3. de Dammies op reis:
    22 juli 2019
    Beterschap lieve opa!
  4. Jule van Dam:
    24 juli 2019
    dank je wel! Morgen kan hij gelukkig bij de tandarts terecht in plaats van op 2 september!