De Dammies op reis, 2019!

18 juli 2019 - Bangkok, Thailand

Vannacht was een van de slechtste nachten die ik ooit heb gehad. Onze vlucht vanaf Wenen naar Bangkok was van 24:00 tot 10:00, precies tijdens wat tegenwoordig mijn slaapuren zijn, en iedereen weet dat slapen in een vliegtuig nooit echt goed werkt. Proberen te slapen tegen het raam aan, even lezen, zo lang leunen op je arm dat hij begint te slapen (ja, hij wel 😒), toch maar even een filmpje kijken, nog een keer lezen, ruzieën met Peer over wie het meeste beenruimte verdient, een halfuurtje slapen en dan wakker schrikken door dat schreeuwende kind achter ons. Nee, vliegtuignachten zijn geen feestje.

Maar wat is Thailand toch vet! Een taxi bracht ons rond half 3 naar een superluxe hotel, aan zee, met drie zwembaden, maar wel tweeënhalfuur rijden. Daar aangekomen sprongen wij in het water terwijl we papa en mama de zaken lieten regelen, en we kwamen er pas uit toen we gingen eten.

Hoe slecht de nachten ook zijn, wij zullen heel veel plezier hebben in Cambodja en Thailand en we gaan proberen om jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden. We hebben er zin in!

Merel

namens de Dammies (op reis in Cambodja!)

1. Jule van Dam:
    19 juli 2019
    Een rotnacht maar dan heb je ook wat! Ruziën om beenruimte is volgens mij nieuw. Teveel gegroeid! Liefs en we kijken uit naar jullie verhalen.
  2. Marinette:
    19 juli 2019
    Leuk om je reisverhaal te lezen wij verheugen ons op alle volgende verhalen.
    Enge, spannende, smeuiige en lekkere !!!!