Dammies (eindelijk weer) op reis!!

26 juli 2021 - Schiphol, Nederland

Na een radiostilte van twee jaar, veroorzaakt door dat stomme virus dat onze reizen naar Marokko en Montenegro die we in 2020 gepland hadden in het water liet vallen, posten de Dammies (eindelijk weer) hun eerste blog! Een beetje voor onszelf, maar vooral natuurlijk voor onze trouwe fans zullen we ook deze vakantie weer zo goed mogelijk proberen vast te leggen; zo vaak mogelijk een blog en heel veel foto’s en filmpjes!

Om 10 uur Nederlandse tijd vertrokken we, goed bepakt en bezakt met allemaal een backpack, naar Schiphol. Na flink wat gedoe met de treinen (brand in de schipholtunnel) kwamen we toch nog op tijd aan. Terwijl mama en de kids hun tocht naar de gate alvast begonnen, had papa nog snel zijn laatste werkafspraak. Daarna kon het afkicken beginnen; papa van zijn werk, de kinderen van hun telefoons. Met een overstap in Panama, duurde de reis in totaal 14 uur - overigens is dat ook ongeveer hoe vaak Peer heeft overgegeven - en kwamen we rond 19:00 lokale tijd in Costa Rica aan. Moe maar blij gingen we naar bed: op naar een heerlijke Dammies op reis!

Merel

1. Jule van Dam:
    27 juli 2021
    DAnk, dank voor je verhaal Merel. Fijn als we jullie van hieruit kunnen blijven volgen. Hopelijk gaat het Peer inmiddels wat beter. Veel liefs allemaal van de Goirlese opa en oma.
  2. Marinette:
    27 juli 2021
    Wat gezellig dat we ook nu weer vanaf de zijlijn mee kunnen genieten!
    Gr en een dikke knuffel.vanuit pijnacker
  3. Peter:
    28 juli 2021
    Hoop dat peer snel opknapt zodat hij fijn van vakantie kan genieten zoals hopelijk jullie allemaal. Toit blogs Anja en peter
  4. Lian en André:
    29 juli 2021
    Leuk dat jullie weer zo'n reis maken. Ik hoop dat Peer inmiddels is opgeknapt.
    Groetjes vanuit de Zeg. Tante Lian en ome André