Bananenbladeren bij zonsondergang!

23 juli 2019 - Koh Kong, Cambodja

We gingen weg bij Oasis, ons hotelletje met eigenaren die geen woord Engels konden spreken (behalve 1 dan) en propten onze tassen in een veel te volle taxi. Met 2 tassen op onze schoot reden we naar ‘wood house’ een Franse man en Cambodjaanse vrouw bedienden de ons. Gister hadden we ook bij het wood house gegeten en het stel hielp ons met iets uitleggen aan de nieuwe chauffeur, en ja we hadden een nieuwe chauffeur de andere was hem gepeert. Het was eigenlijk wel goed want hier pasten onze tassen wel in!

Na 2 uur rijden kwamen we aan bij het bootje en we voeren nog 1,5. Eenmaal in ons eco dorp aangekomen gingen papa en mama een hotelletje boeken; sun bear bungalows. De kinderen hadden een eigen bungalow en de ouders ook. In de avond hadden we een sunset fireflies dinner cruise. Van de vuurvliegjes was niks gekomen maar we aten (in een klein bootje) uit bananenbladeren tijdens de mooie zonsondergang rijst met omelet😍! Het was zo vet en hoe Peer dat zei: ‘Het moment van je leven!!’

Slaap lekker! 💤!!

Zoë

1. Marinette:
    24 juli 2019
    Wat hebben jullie een avontuurlijke vakantie! Daar komen dan de uitspraken van Peer bij. Nou hoor.
  2. Jule van Dam:
    24 juli 2019
    opa is een beetje jaloers maar vooral vindt hij het fijn dat jullie zo'n fijne vakantie hebben! En daar sluit ik me graag bij gaan.
  3. Jule van Dam:
    24 juli 2019
    Opa dacht wel dat 'vet' over het eten ging.
  4. Jule van Dam:
    25 juli 2019
    ik zie dat mijn reactie vanaf mijn telefoon niet doorkomt. En ik vond het nog wel zo'n leuk verhaal van Zoë. Om van de foto's nog maar te zwijgen, die zijn ook prachtig (o, nu vergeet ik dus te zwijgen.) Toch nog maar even een reactie vanaf de laptop.
    Leuk dat Peer zelfs poëtisch wordt van de zonsondergang met eten erbij! Je hoeft daar niet eens je bord in de afwasmachine te zetten.
    Deze mooie reis is aan jullie allemaal wel erg goed besteed! En wij genieten op een afstandje mee.