Autorit naar Siem Reap

10 augustus 2019 - Siem Reap, Cambodja

We gingen weg uit Phnom Penh en reden naar Siem Reap. Dat was een rit van vijf en een half uur! We stopten een keer om te lunchen en na de lunch gingen we kauwgom kopen en gingen we weer rijden. Na veel discussie en irritaties waren we aangekomen in Siem Reap. We hebben een mooi hotel met een cool zwembad. Wij hadden een eigen bungalow en papa en mama ook. Na een (limoen) sapje (dat krijgen we bij bijna elk hotel) kleedden we ons snel om en gingen zwemmen papa zwom helaas niet mee maar mama wel! In de avond gingen we eten in ons hotel.  Daarna gingen we naar het phar circus en dat was super vet!! (Merel: dit was een circus gehouden door lokale mensen. Zij hebben ook een circusschool voor kinderen, zodat die later ook een toekomst kunnen krijgen in dit supergave circus!) Een artiest was heel goed in diabolo. En hij gooide de diabolo in de lucht en ving de diabolo weer op met zijn touwtje.

Het was eigenlijk meer een theater met kunst en muziek dan een circus.

Peer

1. Jule van Dam:
    10 augustus 2019
    Wat een leuk verhaal Peer! Het houdt niet op (bij wijze van spreken dan...) met mooie verhalen en belevenissen. Heel veel dank allemaal dat we mee mochten genieten van jullie reis.
  2. Jule van Dam:
    10 augustus 2019
    Goed geschreven zegt opa!
  3. Tenk:
    11 augustus 2019
    HI Peer, wat een leuk verhaal zeg! volgens mij heb je het wel naar je zin.. is dat circus niets voor jou ook in NL??